Ledig!

Har varit så skönt att få vara ledig idag! Jobbar man natt förstör man två dagar och den andra dagen var igår så det känns skönt. Jag ska ta och natta mej nu hade jag tänkt. En del saker står på schemat i morgon. Ska städa lite hemma samt planera gymnastiken till torsdag samt ta mej till ungdomsmottagningen och kolla vad som är fel. På ett sätt hoppas jag dom plocka ut skiten, men om dom nu gör det måste jag gå över till minipiller och jag vill verkligen inte det.
 
Aja! Söndagen var rolig för det var Zumba maraton på min gamla skola och min vanliga Zumba instruktor hade anordnat detta, super kul! Sen duschade jag och se nåkte jag och syrran och jobbade sen pkte jag till Robin. Sov där till idag då och sen idag blev det hem igen för att köra Zumba, dubbelpass, på skolan igen. Gillade inte Zumba först men nu tycker jag det är skit kul! Man måste verkligen ha kört det ett tag för att gilla det och komma in i det lite också.
 
Hugo försökte bädda in sej i höet. 
 

Kommentera här: