Kärlekens tunga

Den låten är rätt fin ändå. Har radion på här nu på jobbet och den spelas, var rätt länge sen man hörde nu tycker jag. Det är bra i för sej att man inte hör samma låtar hela tiden längre. Visst tragglar dom 3 melodifestivalen låtar heeeela tiden, men till sist tröttnar dom ju på det med och då är det kul när gamla låtar kommer fram!
 
Nu började Undo - Sanna Nielsen bara för jag skrev så.
 
 
Har kollat lite youtube klipp på sminkningar och började tänka på balen igen men när jag klickade in mej på en sån smink video så vägra den visa något. Var lika dant igår så det var ingen överraskning direkt. Men direkt efter det kollade jag in nelly.com igen, nu var klänningen helt slutsåld. Har däremot hittat en till reserv om det krisar. Den var lite billigare också så det är ju skönt! Den ser ut som den jag ska ha på studenterna i sommar fast lång och marinblå tror jag det var.
(Min baldejt och underbara pojkvän. I år är det hans bal vi ska på)
 
Annars är modellen samma! Och då vet jag i förväg nu ju vilken storlek jag ska ha. Alla klänningar jag köper från den sidan är samma tjej som visar upp. Brunetten med silikon, tror alla vet vem jag menar. Jag beställer alltid samma storlek som hon har och det brukar stämma bra. Men med min "studenklänning" så hade hon S och då tänkte jag att den kanske va lite större i modellen. Nepp, det var för brösten som hon hade den storleken. Eftersom jag inte har samma bröststorlek som henne så passade den inte upptill. Dessutom är hon 10cm längre så dom bli automatiskt mer närmare knälängd bara för det.
 
När vi ändå är inne på balen så kan jag fortsätta på det spåret. Denna gången kommer jag fixa hår och smink själv på grund av att jag tänkte köra det enkelt och då vill jag inte lägga pengar på sånt. Rickards syster var jätteduktig när hon fixade mej och syrran till våran bal, men eftersom det var min ville jag vara mer seriös. Håret har jag bestämt hur jag vill göra redan. Hoppas bara att det kommer funka. Tror jag få prova i veckan som kommer, annars finns ju youtube med bra videos på hur man kan göra.
 
Jag har ju funderat någon månad på att göra en mindre operation. Jag har pengar till det och har haft det i ett par månader men velat spara till London. Men eftersom jag jobbar så pass mycket nu i april så kommer jag ändå ha pengar i London. Dessutom om jag har tur så kommer även skatten tillbaka innan vi åker dit så klara mej ändå. Hur jag kom in på detta är att jag gärna vill ha den operationen gjord innan balen, tror att det skulle se bättre ut. Om jag inte nämt vad det är för en operation innan gör jag det inte nu heller, väntar till den är gjord och se ifall någon annan märker av den. Eftersom den är så pass liten syns det nog inte.
(eftersom jag vill ha denna, och hoppas att den finns, så behöver jag mina pengar!)
 
Kanske ska ringa dom och boka tid?
 
Från radio till klänning till bal till operation. Blev lite svängar i detta inlägg och jag tror till och med att det är mitt längsta någnsin. Så låtarna jag skrev i början, det var typ 10 min sen och 5 låtar sedan dom spelades.

Kommentera här: