Känner mej trött

Har ca 2 timmar kvar nu på mitt pass och jag vill verkligen hem och sova nu. Blev ju som sagt inte mycket sömn idag så det kommer behövas. Har precis skickat ut ett mail till alla mina/våra gympabarn. Har svårt att formulera mig på ett bra och tydligt sätt. Sen när jag inte får svar från någon av dom så gör det mej lite orolig att dom inte får mailen. Men men, dom får dom nog.
 
Tappade helt bort vad jag skulle skriva om nu. Har i alla fall beställt hem en klänning som jag hoppas jag kan ha på stuenterna i sommar. Den är ju blå den kan jag använda ändå! Blev inte den som jag velat ha sen min egen student för inser att den kommer aldrig sänkas i priset så nu skiter jag i det! Skulle dom sänka priset skulle jag nog faktiskt beställa hem den också. Men denna kostade 139:- och det tycker jag är ett bra pris ;) Hoppas den passar bara.
 
Ska även ta och beställa min balklänning nästa gång den kommer in på Nelly.com. Den låg inne en liten stund idag sen var den slutsål, igen. Så nu känner jaga tt om jag vill vara säker på att få bära den då så måste jag beställa den när den finns inne. Vem vet, den kanske inte ens passar, men då kan man ju utesluta den istället.
Bild på klänning kommer när jag fått hem den, typ nästa vecka.  

Kommentera här: