Måndag 7/10

Hej!
Har varit ritigt dålig på att uppdatera här såg jag nu. Var vääääldigt länge sen!
 
Men sitter på jobbet just nu och det är väldigt lugnt faktiskt. Kommer nog bli en lugn dag här idag verkar det som. Men det är okej, kan inte alltid ha fullt upp:)
 
Slutar vid 3 sen i alla fall och då blir det hem och läsa lite tror jag, kanske vila också. Är inte van vid att gå upp vid fem^^ Köpte 6 böcker när vi va i Ullared förra veckan så jag har och läsa när jag är hemma och inte ha något att göra. Hoppas dom är bra bara, har börjat i en bok som är lite förvirrad:P
 
I helgen har jag varit med Robin också, mysigt! Vi var på bio i lördags: White house down, den var riktigt bra faktiskt, spännande hela tiden.
 
Nu ska jag hitta på något att göra, för finns det inget att göra så se man till att det gör det! Skriver kanske i mon eller senare med. Kanske ska fota det jag köpte i Ullared när jag kommer hem?
Kör en gammal bild så länge!
 

Kommentera här: