På jobbet!

Sitter på jobbet just nu. Det är väldigt lugnt faktiskt. Det är mysigt med för det är hundutställning i Växjö så det är massa hundar som bor här och springer runt:D Har snart jobbat halva mitt pass, så ska snart hem käns det som.

Har varit hos den där jobbcoachen hela veckan igen, segt! Förstår inte riktigt vad jag gör där, men arbetsförmedlingen säger att jag måste, annars får jag inga pengar. Trivs ju så bra på hotellet så jag önskar att jag kunde få mer tider här.

Har varit ute med syrran i 3 dagar och lämnat CV till olika affärer, man börja tröttna. Har gjrot det flera gånger innan med men inget svar från några. Vet inte om mina piercingar kan bidra till att jag inte får något jobb. Funderar ofta på att ta ut dom, men som Linda säger: du har inte haft dom så länge och dom var dyra. Har haft dom i ett och ett halvt år snart och det är inte så länge i för sej, men ändå. Få se hur jag gör. Jobbar i alla fall utan dom nu, känns mjukt och konstigt när man itne känner ringarna eller kulorna som jag brukar ha när jag jobbar annars.

Nu ska jag fortsätta att titta på alla söta hundar som går förbi. Kanske kommer det lite sällskap senare ikväll med, Robin!

Kommentera här: