Long time ago

Det var ett bra tag sedan jag skrev nu. Har inte haft tid, har varit fullt upp hela dagarna faktiskt och dessutom har jag inte haft något att skriva om heller. Har jobbat en del nu sista tiden, vilket är super kul! På torsdag ska jag provjobba på ett ställe (berättar sen var om det gick bra) och jag hoppas att det kommer gå bra. I mon ska jag även till hotellet och jobba några timmar. 
 
Fick min nya ELLE tidning idag också, men måste läsa ut den från förra månaden först så det ska jag syssla med ikväll tänkte jag. Mysa ner mej i sängen och läsa och ta det lugnt, dricka lite gott te med kanske :) På fredag ska vi ut och fira en kompis som snart fyller 19, kommer bli skoj! Jag får lägga upp en bild på hur jag kommer se ut då med! Men det kommer i helgen! 
 
Slänger in en gammal bild.
Vi var och bytte däck innan idag med. Insåg sen när vi kom hem att den såg nog rätt äcklig ut innuti.
 
 

Kommentera här: