Ladies night + Halmstad

I fredags vad det Ladies night i Växjö. Gick på det med hotellet och mamma. Det var faktiskt roligt och underhållande. Det bästa var att dom var på hotellet med så pratade med alla och sånt:) Jobbade direkt efter det med så vad ganska trött så Julian och hans kines som han kallade honom kom och underhöll mej. Jobbade även lördagen sen och det var inte lika roligt kan man säga. 
 
Är även sugen på att åka bort en helg igen, som när vi bodde i Halmstad, mysigt! Funderar på om vi ska boka in oss en helg på samma hotell som sist och vara borta fre-sön istället för lör-sön. Tyckte det kunde passa helgen efter jag fyller 20 för då är jag som sagt 20 + att dagen iannan jag fyller år firar jag och Robin 1.5 år, så det kunde vara kul att fira det så. Ska prata med honom i helgen tänkte jag så får vi se vad han tycker. Om jag får personal rabatt på kedjan jag jobba på så vore det ännu bättre för då kan vi välja något annat ställe ;)
 
Så här såg jag ut i fredags! 
Och ett par mysiga bilder från när vi va i Halmstad :)
 
 

Kommentera här: