Jobba

Jobbar just nu. Det är väldigt lugnt här, en gäst bara som underhåller mej. Har jobbat sedan halv 9 idag och innan dess var jag hos jobbcoachen och sen till optikern. Har lyckats sova max 3 timmar nu under dagen med så det kommer bli jobbigt att vara vaken hela passet, men det går bra ändå. Har lite filmer och och pyssel med mej så kommer hålla mej vaken.
 
Imon så firas mitt kusinbarn men jag kan inte följa med till dom för jag kommer sova så länge som möjligt och sen börjar jag jobba igen vid 8, så måste vara utvilad! Så min helg kommer bestå av jobb och sova. Köpte en söt liten pyjamas i tordags med, får lägga upp bild en annan dag när jag fotat den. Träffade en kompis på gymmet sen som jag berättade det för och han bara: vem sover i pyjamas? Då sa jag: man sover inte i pyjamas. Man har den på sej innan man ska sova när man går upp. MEN, jag sov i den och den funkade bra till det med :P
 
Nu ska jag fortsätta att äta lite, måste få energi! Skriver kanske igen lite senare. Ska måla naglarna så lägger kanske upp en bild på dom. I och med att jag är på jobbet får det bli en gammal bild.
 

Kommentera här: