Påsklov!

Nu har påsklovet börjat! Eller det har varit igång några timmar men ändå. Skönt med lov nu känner jag, de tbehövs verkligen. Hade min sista dag på Cardinal med så hade bakat cupcakes till dom och det uppskattades tydligen för dom har aldrig fått något av någon annan praktikan tidigare, tycker jag va konstigt. Trodde inte att jag skulle få något från dom, men fick ett presentkort på en övernattning på ett av deras hotell någonstans i Norden, skit kul!! Jag som ändå hade tänkt åka bort i sommar men visste inte var jag skulle bo eller något, men nu får jag dessutom en gratis natt:D Har frågat Robin, men vi får se ifall han vill annars tar jag med syrran :)
 
När lönen kommer ska vi även boka tågbiljett till Göteborg för att kolla skor och klänning till studenten:)
 
Nu ska jag lägga mej i sängen och bara glo på tv!

Kommentera här: