Duktig

Igår var vi i Hovmatorp för Lindas killes syrra skulle fixa våra balfrisyrer, kommer bli skit bra! Vi gjorde bara en liten test så det blev slarvigt men det kommer bli bra:) Sen bowlade vi också och jag förlorade som vanligt...
 
Sen när jag kom hem åt jag lite och sen åkte jag och hämtade Robin. Så han sov här inatt och åkte hem igen vid 12 tiden idag. Vilket faktiskt var rätt bra för jag har gjort hotelläxor, men är inte klar ännu däremot. Jag ska snart sticka till stan och träna lite, ska prova någon ny gruppträning som jag inte testat innan så ska bli kul att se hur den är:)
 
När jag kommer hem sen blir det ännu mer skolarbeten då, hade tänkt göra klart hotelläxan så man kan vara lite ledig under praktiken sen:) Imon ska vi äta god mat och fira Karroh lite, mys! :)
 
Nu ska jag byta om och åka till stan.

Kommentera här: