Sorry för dålig uppdatering.

Jag var hos Robin hela helgen och har därför inte skrivit. Jag har även haft väldigt mycket att göra i veckan så har knappt varit hemma känns det som.

Midsommar var händelserik, tänker inte dock inte gå in på detaljer förutom att Robin är underbar som skyddade mig (eller vad vi ska kalla det) och fick ta lite stryk.

Sen i går köpte jag mig en cykel, lägger upp bild från mobilen så fort detta inlägg är ute. Den funkar bra, det är en gammal cykel som blivit ny - fast den är köpt i riktig affär. Som pappa sa: den är retro. Köpte även en ring för pengarna jag fick från Robins familj på studenten. Jag har använt en ring jag fått från ett ex för typ 5 år sen eller något och tyckte att det var dags att byta. Den har varit min favorit i alla år, men nu har jag hittat en ny favorit! Så man kan typ säga att jag fick den av Robin (för han ville att jag skulle få ett smycke som sagt, tror det står i tidigare inlägg).

Den glittrar fint och är allmänt jag, typ. Bild kommer snart också. Idag har jag jobbat och varit i djuraffären, fanns så många leksaker och burar som jag ville köpa till mina små råttor, men ska kolla med mamma först och få lite tips och råd. I mon ska jag äntligen få ta ut min stav, är lite nervös för lokalbedövningen, men jag vet att det kommer gå bra. Senare på kvällen ska jag på en kurs i Service och Bemötande inför mitt volontär arbete. Förhoppningsvis kan jag redan mycket efter skolan så det ska inte vara några problem. hoppas vi få veta vilken/vilka stationer vi hamnar på med.

Nu ska jag sova. Ska upp tidigt i mon. 6.15!!! Gillar att snooza på morgonen ;) Just det, bokade även en natt för mig och Robin på hotell i slutet av augusti, hoppas på fint väder!

Kanske ska cykla till vårdcentralen i mon??

Kommentera här: