Want those so bad!!

 
Åhh, jag har hittat dom perfekta skorna till balen, och studenten med faktiskt, men vet inte var jag kan köpa dom:( Dom som är på bilden hittade jag på google och det är Louboutin skor så det har jag verkligen inte råd med, kostar ca 26 000 såg jag! Men några liknande vore helt underbart, så om det är någon som vet var jag kan köpa sånna rätt billigt så är den bäst! Snälla, säg til mej om det är någon som vet! 
 
Alltså jag dör så snygga dom är, måste ha sånna! Ingen aning om dom passar till klänningen, men det skiter jag i för dom ska jag ha! Det borde passa i alla fall, eller? Om inte annat så kommer dom passa på studenten till en vit klänning. Balklänningen är grön/blå typ. 
Jag tror att det kan bli en fin blandning, med en silver glittrig väska till med och glittriga smycken. Jag älskar glitter och vill ha rätt mycket... Kärlek till den som kan hitta skorna! 
 

Kommentera här: