Vill ha!

Var precis inne på Bik Boks hemsida och såg den här glittriga blåa saken. Jag vill ha den, det är allt jag kan säga:( Men fattig som man är så kan jag inte köpa den så det är väl bara att hoppas på att den finns kvar när lönen har kommit:/
Jag har dock en del andra viktigare saker som jag måste köpa innan dess. Duktig som jag var så hade jag ingen koll alls på vad jag hade för färg på min foundation så kunde inte köpa den och jag visste inte heller vilken färg jag hade på tuben på nattkrämen så får vänta till nästa gång eller om jag kommer med Linda dit i mon och köper dom.
 
Hur som helst. Skolan börjar i mon och jag är faktiskt rätt glad över det. Börjar bli tråkigt att bara vara hemma och inte har något att göra förutom projektarbete. Okej, är jag med Robin så är vi oftast i garaget så då finns det att göra. Men det är inget sånt jag vill göra, jag vill ha skola eller jobb på dagen och sen göra annat på eftermiddagen/kvällen. 
 
Nu ska jag gå ner i alla fall, det är snart mat tydligen. Pappa har gjort köttfärslimpa, love it!!

Kommentera här: