Tåolycka

Alltså jag är nog lite psykiskt störd tror jag? Vi bor granne med en järnväg, det är inte alls långt mellan mitt sovrum och järnvägen.. Jag har flera gånger tänkt att ett tåg kommer köra rakt i i huset eller köra en sån där "super 8 - style" där en bil kör över järnvägen och hela jävla tåget kommer flygandes in genom hela huset. 
 
Jag måste ju vara dum i huvudet som tänker på att det ska hända. Men idag körde ett tåg in i ett lägenhetshus tror jag det var och det är ju ett tecken på att det kan hända. Nu kanske det inte är så stor risk att det händer hos oss då vägen går förbi utanför huset och inte slutar framför det. Men näe, blir lite smått rädd. 
Bilden nedanför är tagen från våran balkong. Nu är det inte riktigt så nära som det ser ut, men det är inte långt ifrån.

Kommentera här: