En ny debut!

Jag har gjort en ny debut idag! En räck äcklig men det var något man måste testa en gång i livet oavsett man vill eller inte, både killar och tjejer. jag tror det är en bra sak att testa så tidigt som möjligt, så man har det överstökat liksom. Så när någon frågar säger man bara: jag har provat, och det gör jag inte igen! 
 
Jag pratar såklart om surströmming... I många år har folk frågat om man har smakat det, svaret blir alltid nej, det luktar så illa att jag kan spy!!! Men nu fick vi testa det i skolan och det smakade inte så speciellt mycket. Jag och en till tjej blev besvikna, vi trodde det skulle smaka skit illa. En klökning hade varit ett bra tecken typ. Enligt mig påminde det lite om gubbröra, lukten i alla fall. Och hade det smakat lika illa som det luktade (som jag nästan hoppades) hade vi alla nog spytt. Nu provade inte alla men i alla fall. 
 
Nu ska jag fortsätta med hotellläxan! Som jag förövrigt inte riktigt fattar, men vet inte namnet på läraren så kan inte be om hjälp
Blev helt kär i denna katten. 

Kommentera här: