Men idag såg jag den första svalan flyga över taken, sommar tecken nummer ett

Sitter i ett grupprum borta vid media och jobbar (snart) med projektarbetet. Ska få ihop 3 timmar idag hade jag tänkt. Ska till Grand efter skolan och ta ut pengar med tror jag. Imon ska jag nämligen på en ny ansiktsbehandling! :) Ser fram emot det mycket faktiskt. Få se ifall jag klara det längre i då än i vanliga fall:P Kommer bli snyggt att gå röd till praktiken på onsdag sen... 
 
Ska även jobba efter skolan och då är det bäst att ha det mesta gjort redan för när jag kommer hem blir det raka vägen till duschen och sen är det lika bra att sova så man orka upp imon. 
 
Men nu ska jag jobba lite, dö trist. 
Hittade lille Göran i min garderob igår. Vi visste inte var han var för han kom inte när vi ropade, såg detta och fatatde varför...

Kommentera här: