Gaah

Såg precis meddelandet från min psykologilärare...Vi ska kunna en hel del tycker han, för nu har vi haft så pass mycket tid på oss att lära det. MY ASS ATT VI HAR!!!! Skriver ut det för jag vill inte sitta vid datorn och läsa på det så skriver ut dom så man kan sitta var man vill. Men blir så sur när jag fick se hur mycket det faktiskt var. Jag förstår att så många i Lindas grupp blev underkända i kursen, det är ju omöjligt att kunna det.
 
Som Johan Glans säger i World tour av Skåne. -Det finns två typer av människor, den första är: Aha, ett problem, jag måste lösa det! Nästa typ av människor och de ngruppen tillhör jag: Oj, ett problem.. Jag går och lägger mej istället! 
 
Lite så känner jag just nu så jag ska faktiskt lägga mej i sängen och vila lite. Sov inte så bra i natt, ont i hela kroppen har jag med. Fick lite massage i nacken och ryggen innan va Robin med och det hjälpte faktiskt, det var jätte skönt:)

Kommentera här: