6 december 2913

God morgon! Är hos min jobbcoach just nu och måste söka lite jobb. Får se vad vi hittar för kul. Vill ju egentligen inte söka jobb eftersom jag har på hotellet ibland. Visst det är inte mycket just nu, men det kan ju bli. Plus att skulle jag nu få ett till jobb och två tider krockar, då väljer jag ju hotellet. Därför känns det lite dumt att söka för många jobb. Men men, något måste man ju söka.
 
Slutar vid 12 i alla fall och då blir det att ta bussen hem och äta och duscha. Senare ikväll hoppas jag på att Robin ska komma för vi ska äta tacos hemma och det vill jag inte missa! ;) Denna helgen kommer jag få vara hemma i alla fall. Har jobbat de flesta helgerna sista tiden känns det som så det ska bli skönt att få sova ut. Även om man jobbar natt så är det inte samma sak. Det kommer bli min första helt lediga dag i morgon på minst två veckor. Förutom bio med Robin, annars kan man ta det lugnt!
 
Nu svamlar jag känner jag så ska ta och sätta igång med jobbsöket och se vart det leder! Det får bli gamla bilder eftersom jag inte har min egen dator.
Min älskade lille tjockis! <3
Rösta på hotellet!
 

Kommentera här: