18 december 2013

God morgon!
Är hos coachen nu och ska söka jobb, som vanligt. Jag hoppas verkligen att det kommer vara mer att göra på hotellet nästa år så jag kan skriva ut mej från det här, hade varit så skönt. Men men, det är ett tag till så det är bara att stå ut.
 
Funderade först på att vara hemma idag för jag har inte sovit ett dugg typ, somnade jättesent i natt så min hjärna är ur funktion just nu. Få se hur mycket jag lyckas göra idag. Tycker dock att det känns så himla onödigt att söka jobb nu i december, vem bryr sej om att kolla efter personal nu?
 
Aja, om en vecka är det julafton i alla fall och jag tror att det kommer bli rätt skoj och mysigt faktiskt! Ska som vanligt vara hemma och kolla på Kalle Anka och efter det åker vi till mormor och den övriga släkten och fira lite där med mat och tomten ska komma till småbarnen med. Alltid lika kul att se hur barnen reagera när dom få syn på tomten! Sen när vi ska hem kanske jag åker till Robin och sover där:)
Julbilder från förra året. Blir nog samma klänning i år igen tror jag, den är lite julig tycker jag.
 
 
 

Kommentera här: