Hej :)

Har inte skrivit så mycket på ett tag, blev ett litet inlägg bara igår. Jag har i alla fall varit i Turkiet i en vecka, va super skönt! Kan lägga upp bilderna lite senare som jag tog där nere:) 
 
Jag har i alla fall varit lite med min älskling och familj nu när jag kom hem, mysigt:) I hegen ska jag och Robin till Halmstad också, hoppas det blir mysigt. Satte in en sipral i tisdags så har lite ont i magen så kanske kan vara lite grinig emellanåt. Har klippt pappa lite med, har inte klippt klart honom ännu så ser tydligen lite roligt ut sa syrran, ska klippa klart honom sen och klippa gräset med. Hoppas mamma vill färga mitt hår sen, det ser så äckligt ut.
 
Beställde en tröja på lindex med. En stickad tröja, skit mysig är den. Fanns inte i rätt storlek när jag och syrran såg dom i stan så bestämde mej för att beställa så nu ska jag bara hämta den i butiken, snabbt och enkelt! 
 
Om man ska äta lite?
 

Kommentera här: