Hej pappa!

Linda pratade med pappa häromdagen och han hälsade att jag inte skulle blogga så mycket. Fattade direkt vad han menade, var ganska mååånga dagar sedan jag skrev något.
 
Just nu är vi i Göteborg, men ska hem i morgon och det ska bli riktigt skönt faktiskt:O Ska fira ordentligt att jag och Robin varit tillsammans i 11 månader. Han ville inte komma upp hit så då få vi göra så:) Ska även vara kattvakter hemma hos sos:)
 
Just nu har jag inte så mycket bilder att lägga upp för mobilen har haft fullt minne så kunde inte ta några. I måndags eller vad det nu var för dag så gjorde jag en systemåterställning på mobilen med för jag har inte kunnat ha Facebook i den på länge nu. Dom sa inne på Telia att det var så jag skulle göra, så då gjorde jag det och nu funkar det bra:)
 
Har även läst ut Femito nyanser av honom. Vill bara börja med andra boken nu!!!! Men har sagt att jag ska vänta och ta med både tvåan och trean till Turkiet för då är det mycket sol och bad och långa flygresor så det gäller att vara förberedd! Nu ska jag sova för i mon ska vi hem och då ska jag få träffa pappa, djuren och Robin! 
Vill sola och bada! 
 
1 Pappa:

skriven

Bra där :)

Kommentera här: