Underbara dag!

Denna dagen har varit riktigt bra! Först var det praktik och då frågade dom ifall jag skulle vilja jobba extra där ibland när dom behöver mer personal. Kan inget själv så jag måste vara där med en annan i receptionen, men blev extremt glad när dom frågade mej:D Trivs skit bra där så kan inte bli bättre! 
 
Sen har jag fått veta att mitt projektarbete är godkänt, eller det är rätt gjort i alla fall, så nu är jag snart klar! Projetkarbetet har varit jobbigt ett tag för min del så det är skönt att man kan pusta ut lite:) Nu är det bara det förbanande psykologi provet vi ska ha om typ två veckor och jag kommer inte lära mej 40 (!!!!) sidor utantill. Det är omöjligt asså...
 
Men på måndag åker vi till Göteborg så måste läsa på på tåget dit och hem hoppas jag. Sen nästa torsdag åker klassen till Köpenhamn så då hoppas jag på att kunna läsa en del på tåget fram och tillbaka med. 
 
I mon ska jag förhoppningsvis färga håret och så kommer kankse Robin:)
Min snea lille kisse är så sur nu för hon har fått på sej tratten igen.

Kommentera här: