Inget skrivande idag!

Idag blev det inget skrivande, dels för jag verkligen inte haft tid! Har varit i skolan hela dagen och varit runt i hela jävla stan i onödan och sen direkt efter blev det jobb och sen handla lite mat + hårfärg:D Så på fredag ska jag nog äntligen få färga det igen:)

Kom hem runt åtta och då blev det att äta och sen duscha. Har hunnit se två inspelningar och nytt en glödlampa, men inget mer. Mina ben är halv döda men annars har dagen varit riktigt bra! Har som vanligt skit kul med ivandi när vi är ute och springer runt:)

I mon är jag ledig, men gud tre ska jag + några i klassen servera på vida arena:) Dom va där en gång innan och sa att det var riktigt kul så jag litar på dom! Den enda är att vi hotellare inte fått lära oss så mycket servering, men det går nog bra!

Nu ska jag sova så jag orka med morgon dagen:) Godnatt!


Kommentera här: