Suck alltså

Ligger i sängen och försöker sova. Har försökt i 40 min och det går bara inte, tänker för mycket. Hela dagen har jag suttit vid datorn och kollat kläder och jag tro jag har hittat min balklänning. Men jag är inte helt säker och nu ligger jag och tänker på det hela tiden och så ha jag lyckats få Bögarnas fel i huvudet med så gå verkligen inte att sova.

Jag hoppas det är rätt klänning, men måste undersöka sidan lite mer för att se om den verka säker, jag hoppas på det.

Det är tur att man inte börja förrän 12.15 i mon för jag hade aldrig klarat av att gå upp vid 6!

Känner mej förvirrad och lite kluven, vet inte vad jag ska göra. Måste kolla vidare i mon och fråga några vad dom tycker om klänningen jag hittat. Hittade i för sej massor med klänningar men denna hade helt rätt färg. Och på den sidan kan man välja modell på klänningen och sen beställa den i färgen man vill ha. Det gör det hela jättesvårt när det finns så många jag vill ha...

Nu måste jag försöka sova känner jag. Det går aldrig stiga upp annars.


Mina gosestrumpor jag haft på mej sen jag duschade:)

Kommentera här: