Breaking dawn part 2

Idag har jag varit i skolan, men det var rätt segt för jag var skit trött och jag var ensam i klassen med. Men jag fick va med i serveringen sen och det gick helt okej faktiskt. Hade utvecklingssamtal med och det va som vanligt tycker jag, haft samma sen ettan i alla fall. En del saker har varit samma sen jag började grundskolan.
 
Efter skolan blev det att gå på bio och jobba. Jobbet var ju ingen höjdare precis, men bion var bra!! Ska verkligen köpa den så fort den kommer ut! Då blir det Twilight maraton!:D 

Nu ska jag hopppa in i duschen tror jag. Är ledig i mon men ska in till stan ändå för att göra lite till projektarbetet. Därför blir det dusch ikväll istället för i mon på morgonen. Min ELLE tidning kom idag med (3 dagar sent) så ska lägga mej och läsa ut den förra så jag kan börja i den nya!

Kommentera här: