Tre saker

Ska börja med en ny sak som kallas "tre saker". Idag är det "Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet".

Vi börjar med en lampa! Väldigt intressant måste jag säga:P Men den är ju lila liksom!!
Sen har vi en söt liten nalle som jag fick av mamma för Linda sa att hon tyckte vi kunde få varsin. Tycker den är jättegullig och mjuk så den har jag hela tiden på bordet:)
Till sist har vi en bok! Den som känner mej på riktigt vet om att jag verkligen gillar Sudoku. Spelar det i princip varje dag på min mobil:) Boken köpte jag i Stockholm på flygplatsen innan vi skulle till Turkiet, har kommit långt i den men spara den till tillfällen när vi ska åka långt! 
Det var några få av alla saker som finns på mitt bord! Har en hel del till, men det är saker som är helt ointressanta. Detta var tre saker som är jag mest! Förutom en bukett med blå "träblommor"...

Kommentera här: