Shoho

Hej. Mår inte så särskilt bra just nu så om ett par timmar igen kommer jag att skriva istället, då kommer det även bilder ifrån dagen. Är lite irriterad på min lärare med för nu på måndag skulle vi ut på resa, men istället är det flyttat till v.24. Och på torsdag skulle vi få vara lediga från hotell lektionen för att vi har varit i skolan mer än vi ska, men då mailar hon oss och skriver att vi ska ha lektion ändå!! Jag bli så arg för att allt ska ändras precis hela tiden!!

Jag har redan besätmt att jag ska till prästängen och "visa upp mej" så dom vet hur jag ser ut och vem jag är. Jag ska ju ha mitt sommarjobb i deras kök och dom vill veta vem jag är ju. Och man skulle göra det typ innan 1/6 så måste dit då.

Nu är det mat och sen ska jag lägga mej i sängen och läsa lite spanska. Min rygg gör så ont att jag kan dö!!

Kommentera här: