Godnatt.

Ska gå och lägga mej nu. Janeth var här en stund och vi dansade på rätt bra ändå tycker jag. Tog i för sej rätt lång tid för oss att komma igång för vi såg på TV och snackade lite skit med^^

Men Linda och jag dansade lite till sen. Mamma och pappa va med liten stund var med, det var roligt faktiskt. Pappa skrämde livet av Linda bara för hon hade inte hört honom, det var med kul:P


I mon kommer jag kanske skriva innan 12, vi få se det. Syrran och en i hennes klass ska pierca sina tungor och jag ska med och kolla. Innan dess ska vi handla lite till bilen kanske och då åker vi vid 12 tiden. Kommer hem efter 3 sen troligtvis med. Kanske gör några tidsinställda idag? 

Men nu ska jag natta mej, hörs i mon:)
1 felicia - fotokobran:

skriven

har du hittat på mycket nu hittils under denna härliga långhelg? :)



PS; glöm inte delta i helgens sweetie! :D

http://fotokobran.se/2012/may/helgens-sweetie.html#comment

Kommentera här: