APL - done!

Nu har jag gjort klart min power point till hotell lektionen som vi har på torsdag. Så just nu har jag ingenting att göra, men det kommer väl något på spanskan i mon antar jag. Tänkte faktiskt stänga av datorn snart och gå till sängen och se på någon inspelning, börjar ju 9.15 i mon:D
Idag har vi även jobbat eftersom Linda inte kan på onsdagar, men det gör ingenting! Då kan jag åka hem i mon och göra spanskan om det behövs, plus att håret måste tvättas i mon så få hoppa in i duschen lite snabbt då för att få håret rent. Helt ointressant men men.
Min lärare sa även att jag blev godkänd på provet jag gjorde i torsdags, känns jätte bra:) Eller godkänd vet jag inte om han sa men jag behövde inte vara orolig och jag hade gjort bra ifrån mej sa han så tolkade det så.

Kommentera här: