Uttråkad!

Sitter på rummet och är uttråkad. Vet inte vad jag ska göra ritkigt. Jag vet vad jag BEHÖVER göra men vill egentligen inte det. Så jag vet inte riktigt om jag ska göra projektarbete eller läsa lite. Det blir jullov i mon och jag vet att det inte kommer bli speciellt mycket arbete då, men måste tvinga mej själv till det!

Robin sov här till igår, jätte mysigt! Igår gjorde jag även en kemisk peeling, djuprengörande typ. Jag vet inte om man märker skillnad direkt, men det känns som något riktigt bra! Fick även lite sminktester med mej hem, gillade det starkt! Hade på mej det testet (det är alltså foundation) igår på studentfesten och man blev helt len i ansiktet, behövde inget puder! Ska kolla vad det kostar så ska jag nog köpa mej en flaska:)

Nu ska jag ner i tvätten och sen måste jag åka och handla med syrran kom jag på! Ska även till en klasskompis och lämna lite saker påvägen.


Kommentera här: