Smått irriterad...

Har kollat på Glee i typ 4 timmar eller något. Jag är på mitt tredje avsnitt men det händer ju inget, den laddar bara!! De två första gick att kolla på utan problem, men inte denna. Blir sur och rastlös, vill gå och sova istället men måste se klart ju. Därför gör jag detta helt onödiga inlägget:)
 
Igår var jag ute med några i från klassen på Grace. Jag hade riktigt roligt faktiskt, men nu dröjer det ett tag innan jag går ut igen. Alla pratar om hur fulla de ska bli på nyår och bla bla bla, jag ska hålla mej nykter tror jag. Vet inte ens var man ska vara någonstans.
 
I mon är det fredag och då ska jag vara en duktig flicka och försöka mej på att jobba med projektarbetet och ta en sväng till gymmet tänkte jag. Skit länge sen jag var på gymet så ska nog köra en timme i alla fall, så man känner sig lite bra efter all julmat! Tvätta + duscha + måla naglarna + testa nya locktången ska jag göra med!
 
Här kör vi tre bilder från i måndags, i tisdags och i onsdags. Den med kjolen testade jag bara, känns somrigt! 
 

Kommentera här: