Innan solen går upp, ska vi älska hos mig

Hej!
Har suttit och gjort religion idag, använt datorn för första gången sen i torsdags tro jag:P Därför har jag inte skrivit på ett tag nu!

Men har som sagt gjort religion eftersom jag missade förra veckan och nästa gång skulle jag gärna vilja göra uppgiften dom andra fick förra gången så jag hinner ifatt dom:) Blev dock avbruten i pluggandet när en kompis ville ta en impulsresa till IKEA! 

Det var skit kul där och skrattade ihjäl mej flera gåner där tror jag. Men det är så det ska vara:D Vi funderar på en reda till Ullared på höstlovet sen med:)

Imon är det hotell hela dagen så vi få väl se ifall det bli något bloggande då, det brukar det bli under dom lektionerna eftersom det är så segt att sitta och googla hela tiden på alla uppgifter vi får... 


































Lite olika bilder bara!

Kommentera här: