Så trött.

Helts plötsligt blev det helt tomt på gäster här. Jag fick ringa mamma så hon ska snart komma och hämta mej. Övar lite på spanskan medan jag är här. Hade med den så jag kunde öva på bussen men sen blev det så lugnt hr så jag plockade fram den så nu kan jag nog de flesta orden, hoppas jag! Vet inte riktigt om jag kan stava till dom bara:P

Men nu har jag blivit så trött i huvudet så jag vet knappt va jag gör. Det tar tid innan jag kopplar vad folk säger så jag kan svara. Men det är tur att mamma kommer snart. Eller hon sa att det var snart i alla fall. Längtar verkligen till min säng nu. Brukar inte vara så trött annars här om kvällarna men det kanske är för det var så många som kom idag. Det är visserligen det som är roligt, men man bli så trött så fort det är lugnt^^

Jag hade faktiskt tänkt säga godnatt nu för jag skriver inget när jag kommer hem eller så utan det blir i mon det! Då är det nationella i svenska! Ber till Gud att jag ska få minst VG på det:(

Kommentera här: