Mat från hela veckan!

vi har ätit mycket mer kan jag lova, men har inte direkt kort på det. Syrran tog kort på allt vi åt så hon har ju bättre och mer. Men detta är vad jag tog kort på!
Detta är chicken fajita!
Lindas kyckling.
Mamma bestälde in fisk, fick en hel.. (men dom "skalade"den eller vad det heter)
Förrätten från samma ställe som ovanstående. 
Mamma är med på bilden så man kan se hur stort brödet var när man fick in det.
Min frukost som jag åt i princip varje dag. Hade inte med plättan, brödpinnen eller dom ljusa "köttbitarna".
Ceasarsalld från hotellet. Jätte äcklig då dom hade persilja i. Andra gången var det mynta i istället.
Mamma bestälde någon kebab sak tror jag det var. Också på hotellet.
Den godaste bruschettan jag någonsin ätit! Man bruka få tre men andra gången vi var där bestälde jag in en dubbel!
Mamma tog någon grilltallrik. Jag fick äta va den med eftersom jag bara tog bruschetta.
Och Linda tog sina grillspett igen.
Jag drack cola hela tiden vi var där typ, här är mitt glas.
Turkiskt äppelte fick man i alla "affärerna" man var inne i.
Sista dagen var det så fint så vi åt lunch vid hamnen, samma ställe vi var på förra gången vi var där. Dettaär förrätten. Men här behövde vi inte betala för den.
Min goda älskade ceasarsallad! <3 Var så glad att äntligen fått äta en god, utan persilja. Fick inte ens tomat i, kunde inte varit lyckligare^^
Linda och mamma tog pasta bolognies (stavning). Dom var med nöjda.
Jag tog pizza en dag med, riktigt god! Det bästa med den var att den va så tunn! Inte alls så tjock som pizzorna hemma så man orkade mer än vanligt och den var mycket godare med. Den kändes nygjord och riktigt och inte som en vanlig äcklig tjock pizza.
Som sagt, detta var bilder på maten vi ätit där, eller mest jag. Annars är det mycket mer som borde va med på bild. Har till exempel inte tagit med kvällsmaten vi åt på hotellet, mest för att det såg så vidrigt ut och för att det faktiskt inte var så jätte gott heller.

Kommentera här: