Hotell katten!

vi har fått en liten kompis till här i Turkiet, nämligen hotell katten! Har döpt henne till det just nu faktiskt. Vi har inget bättre ännu tyvärr. Men när vi va runt på hotellet och tog lite kort så var hon med där så hon fick agera modell och tyckte om det för jag har en del bilder på henne där hon kela med kameran.
Har precis gjort klart svenskan med. Känns inte helt bra och vet inte riktigt om jag förstog den, men jag hoppas det:/ Har skickat in den i alla fall och dum som jag är har jag inte läst igenom den efteråt heller så det kanske bli illa... 

I mon är det dags att åka hem igen till Sverige och det ska bli så kul och skönt att träffa alla i hemmet igen!  Och på onsdag ska jag sova i stan med älskling:D 

Just det, köpte en keps idag med. Haha, jag är så jävla ful i en sån grej och tycker inte om dom över huvud taget, men vill man inte bränna sönder ansiktet helt måste man har något som skyddar lite. Så kommer alltså endast ha den när jag solar och ingen ser mej! Såg ut att jobba på Mc Donalds i den...

Kommentera här: