Dagens!

Idag hade vi som sagt nationella prov i svenskan och då kände jag inte för att köra på något skit snyggt. Det blev blå jeans och ett svart/vitt randigt linne med ankare på! Gillar seglarstilen! Skulle vilja ha en hel autfit med den stilen en gång bara för att se hur kul man ser ut i det^^


Efter provet stack vi till körskolan för att öva teori. Insåg då att jag behöver öva rätt mycket faktiskt!:S Så ska göra det, samt testa lite distansfrågor hemma. Linda sa att jag hade fått koder men jag höll inte med alls, jag borde ju minnas det liksom? Sen visade det sig att den låg i en bok jag inte visste att jag hade långt ner i en låda. Eller inte långt ner, hade inte så mycket i den:P

Ska öva till provet i ANSA med så jag klara den bra! Vill få i alla fall ett VG på den:(

Kommentera här: