Wehoo

Har precis varit och handlat med mamma eftersom att hon fortfarande inte vill köra så då fick jag de, men det gick rätt bra tror jag. Det är jobbig eftersom alla går runt i svarta kläder (och de flesta är svarta) så man sesr ju knappt dem när de ska gå över vägen!! De borde finnas lampor vid alla övergångsställen, tycker jag.

Nu ska jag göra klart min engelska i alla fall så är det mesta klart där sen så är det bara matten och teorin kvar denna veckan. Blir att göra matte hela dagen i monkväll:( Jag vill inte sitta hemma och plugga, vill vara ute i värme och solsken (om det hade funnits något). 

På fredag är det Mat 2011 som gäller. Vet inte riktigt vad min roll är i det förutom att jag ska vara konferens värdinna, men vet inte riktigt vad jag ska göra. Det visar sig väl:)

Kommentera här: