slut för dagen:)

Eller okej, jag slutade kvart i två. Skulle ju ha spanska idag och jag kände även att den här gången så kommer jag i tid och ska faktiskt gå på den. Då börjar helvetet vid 11.45 och på mitt schema står det 12.45. Vilket betyder att jag inte kom i tid. Jag ha matte till 12.15 så hur fan ska man då hinna dit? Blev så irriterad på det och för att han inte sagt att tiderna ändrats till mej. Funderar starkt på att välja bort det om det inte gå att lösa. Då prata med syven sen. Sitter i alla fall på it, som vanligt, och gör ingenting. Linda fick rast när jag slutade så hon började för ett tag sen. Sen va Hannes och deras klass här så sätt med som lite och pratade och lite så. Är så kul med för alla sätt med Sina mobiler och spelade så det syntes var man var:P När Linda sluta så ska vi till rektorn och syven och sen cykla tillbaka till lägenheten så vi förhoppningsvis kan åka hem och äta sen. Känner att detta blev rätt långt:P

Kommentera här: