Oooh my gooood!

Har suttit i nästan två timmar och försökt fixa om min header. Det går ju inte! Eller jo, jag kunde ändå den, men nu är storleken så liten istället. Men det viktiga var att få bort texten där det stog att jag hade pojkvän, borde ändrat det för en månad sen egentligen ju. Men men, nu är den ändrad och när jag har mer tid och ork så ska jag försöka fixa så den blir tillräckligt stor som den förra. Få be en som förstår sig på sånt här annars:P

Min lärare ringde innan med och jag ska vara på hotellet vid 9 i morgon och jag ser faktiskt fram emot det:) Vet fortfarande inte om jag ska åka in med mamma eller om jag ska ta bussen lite senare och sen vet jag inte om jag ska ha smink i hela ansiktet eller om det räcker med ögonen? Kanske ska ha allt smink eftersom det är första gången och ska man va bland gäster på ett hotell med så måste man kanske se lite bra ut. Det blir allt smink i mon! 

Är ju tillbaka på skolan på tisdag med. Har ju bara måndagar ännu så länge.

Kommentera här: