Jippie!!

Eller inte.. Jag börjar hata den här skolan faktiskt. Igår fick jag veta att jag inte skulle vara på hotellet idag, för att jag frågade, annars hade jag aldrig fått veta det. Och nu fick jag veta att hela klassen ska till just det hotellet på en slags föreläsning eller något. Alla andra verka ha vetat det sen länge men jag fick veta det nu. Jag fattar inte hur svårt det kan va att informera!!!! De kan väl mejla eller skaffa en facebook sida som vi kan få all sån info på?? 

Sen hatar hag vädret med (lika bra att skriva allt jag stör mig på just nu i samma inlägg) för när jag kom till skolan efter att ha cyklat hit så var halva mitt smink utsmetat på hela ögonen. Det är ju roligt när man nästan kommer för sent ändå. Insåg sen att jag borde inte diskat i morse för i så fall hade jag inte behövt stressa till skolan + att jag kanske hade hunnit pumpa däcken innan för att det se ut som de är punka. Alltså, det finns ingen luft kvar i bakhjulet.

Undra om den här dagen kan bli värre?

Kommentera här: