Är jag efter eller?!

Linda berättade innan att en av de som va med i Real housewifes of Beverly Hills man hade dött! Han har begått självmord för den delen. Fattar inte hur man tänker alltså. Han tog självmord för att frun ville ta ut skillsmässa efter att hon sagt att hon blivit misshandlad av honom och han orkade inte med anklagelserna eller något. 

Taylor och Russell Armstrong hade en femårig dotter ihop och han hade två barn sen innan, 11 och 13 år gamla bara. Fegt att göra så och lämna sina barn på det viset. Kanske lätt för mig att säga, men det löser inga problem.

Han av alla med!!! Jag skulle kunna tänka mig Kelsey Grammer dog, för han var rätt gammal och han hade skilt sig från Camille när det sändes. Trodde inte heller att Taylor och Russell hade "gjort slut" för de sa att det jobbade på förhållandet och så, men det gick väl inte. Läste ett inlägg nyss på någon nyhetssida och de hade skrivit det den 17 augusti så jag är kanske inte helt efter, men ändå. Jag kollade ju på den serien...

Dagens färg: röd

Kommentera här: