Hungrig på heltid^^

Är jämt hungrig, fattar inte varför. Åt upp kinamaten innan för ett par timmar sen (om ens det!?!) och jag är hungrig nu igen. Har ju kvar baguetten sen igår så kanske ska ta och äta upp den. 

Klockan är bara lite mer än halv 3 och det känns rätt skönt för då hinner man få en del gjort innan det är dags att sova:) Mamma ha sagt till mej i evigheter att plocka bort från hörnet, där det inte är färdigmålat, så att vi kan göra klart det. Idag tog jag bort allt från hörnet och det har fortfarande inte hänt något. Jag har en hylla där med en massa saker i. Sakerna tog jga bort för veckor sen och nu flyttade jag hyllan. Det känns liksom lite onödigt att flytta på alla sakerna om vi ändå inte gör något. 

Känner mej allmänt irriterad idag och jag vet inte varför. Dagens färg: röd

Kommentera här: