Gaah så stressad!!

Slänger in ett litet snabbt inlägg nu innan jag ska sova. Praktiken har varit kul idag för jag ha fått checka in gäster^^ Det gick rätt bra men jag fick ju ha en utbildad reseptionist bredvid som sa vad jag skulle trycka och så. 

Men jag fick ta bussen hem idag, gick kalas bra förutom att jag fick springa till den för att hinna med!! Sen fick jag även min kostym som min lärare kallar det. Det jobbiga är att det är 45% ull i den så kan inte använda den. Känns lite jobbig nu när man ha gått och väntat på den i flera veckor:( Men ska prata med min lärare så få vi se hur det ska lösas.

I morgon är det fredag, jippi! Och det är skönt för då slutar jag lite tidigare med så få åka hem själv, men det gör inget, jag överlever! (hoppas jag)
Men nu ska jag natta mej, godnatt:) (ska prova min nya foundation och mitt nya puder i mon med så få se hur det kommer se ut)

Kommentera här: