Min knä :(

Mamma sa för ett tag sen att hon har så ont i knäna för hon sitter för mycket och för kosntigt. Jag känner samma nu! Har ju varit van vid att stå och springar i trappor under praktiken. Men nu går det inte. Kan inte böja mej ner utan att få ont, eller inte ens komma upp. Skolan kommer ta kål på kroppen...

Men nu har jag pluggat klart för idag tycker jag. Ska skriva lite om fyra författare i svenskan bara sen är jag klar med det, men det kanske jag hinner på tisdag, eller måndag. Ska nog skriva en lista här med så man kommer ihåg det!

- Skriva om fyra författare, Svenska
- Skriva om USA, Engelska
- Skriva om diabetes, Näringslära
- Göra en power point, Näringslära
- Prov, Matte
- Prov, Näringslära

Tro detta var allt i alla fall:P Det ska va klart senast fredag nästa vecka tror jag så det kommer gå! Har ju lektionerna att jobba på med. Om vi inte får nya uppgifter...
Nu ska jag läsa ELLE :)

Kommentera här: