Shopping!

Idag hade vi nationellt prov i engelska och det fick inte alls bra känns det som, men man vet aldrig. Efter det så stack jag och miss Janeth till Samarkand och shoppade lite. Vi kollade runt rätt så mycket och sen hittade jag även en present till älskling som fyller år i morgon, få hoppas att det blir bra!

Jag har fått en favoritaffär, New Yorker. Det finns så himla mycket snyggt till både killar och tjejer tycker jag, så jag ska ta med mig Hannes dit någon dag och tvinga han att köpa lite kläder till sig själv:)
Men i alla fall, Janeth och jag hade skit kul där inne för det gick inte så bra för henne när hon skulle betala, massa saker i väskan som var ivägen;) Tyckte killen i kassan va jätte roligt för han skrattade rätt mycket medan hon krabbade. Men det var skit kul där och nu kan vi aldrig visa oss där igen^^

Men jag köpte mig ett par shorts och ett linne, kmr bilder längre ner i inlägget.
Vi åt på en glassbar/glasscafe´ och det var riktigt gott, men jag fick skit ont i magen, är nig lite laktos. Men där ska ätas igen!

Älskling följde med hem sen och vi har mest tittat på TV och slappat i sängen.
Här är min nya bikini från Cubus. 248:-
Shorts från New Yorker. 79:-
En super fin tunika/linne från New Yorker. 169:-
Som sagt, köpte en present till Hannes med men lägger inte upp någon bild ännu.

Kommentera här: