Lyx åk från skolan ;)

Nää, lyxåk kan man väl inte kalla det, men jag och Janeth fick åka dubbeldäckare hem och det var riktigt roligt och häftigt. Så nu kan vi dö lyckliga;)
Glämde ta kort på själva bussen, men jag ska göra det bästa gång jag åker den. Tog kort längst fram i bussen där uppe, vi satt däremot längst bak och jag höll på att ramla av stolen typ två gånger för det var så ryckigt att sitta så högt upp. Men det var skit kul.
Lyckades aldrig få en bra bild på Janeth så det fick bli denna i alla fall, alla lyckades bli suddiga.
Man kan se mellan säterna där bak att man kan sitta. Jag var ju såklart tvungen att testa att sitta där med, även om det inte va tänkt till det, men det var skit kul. När marken var ojämn så krockade jag med de båda stolarna för man skakades ju^^ Tyckte det var roligt.
Och så avsluta vi med ett kort på platsen jag satt på. Jag hade båda platserna för det var faktiskt inte så många som skulle åka med, den gick 11.15 och det var väl inte så många som ska åka buss till Ljungby då.

Men jag rekommendera alla att åka en sån buss om man kan det. Det avr bland det roligaste jag gjort, även om det bara var att sitta där. Just det, jag fick sätta fast bältet till slut för inte ramla ur stolen + att jag gapskrattade typ hela vägen hem.

Köpte lite naturgodis på ICA till provet i morgon med och "lite" iste för det sista paketet är slut nu^^

Kommentera här: