Liatorp

Inatt sov jag och Janeth hemma hos Annelie. Eller ja, de sov inte så ,ycket, jag somnade innan 1 i alla fall, de gjorde det vid 3 typ. Men under dagen så hade vi varit i skolan och sen efter det stack vi till Annelie.
När vi kom fram så blev det kebab som hennes pappa hämtade lite lagom till vi va framme. Sen var vi lite i hennes rum och det var ett mysigt rum måste jag säga, litet och jag gillar små rum. 
Sen fick hon visa oss Liatorp och det var faktiskt mycket större än jag hade trott. Men det var däremot inte så många människor ute, vi såg typ 10 som mest. Jag såg tre helt underbara katter med^^ En sprang fram till mig och ville gosa och då bli man ju bara så glad! Sen var det en gravid som inte ville komma först, men sen så. Sen den tredje kissen tyckte Janeth såg arg och läskig ut, men den var med jättemysig. 

Sen spelade vi Kubb. Liatorp mot Alvesta, Liatorp vann. Det var Annelie då och hon vann mot två stcken, helt otroligt... Vi tog en del kort med, eller jag tog en del kort och jag ska snart fixa över dem med. 
Sen blev det ut och träffa Alle och någon kompis till honom. Alle är en gammal klasskompis till Annelie så de kände ju varandra. Men han var riktigt rolig, hans andra kompis var med rätt kul. 

Det kändes som jag var jättelångt hemmifrån och jag sknade Hannes på kvällen, vilket är konstigt för jag var ca 1 timme och 15 min från honom och vi träffades innan hans buss gick.

Ska fixa bilderna nu;)

Kommentera här: