Fira kusinbarn.

Idag har vi klippt gräset och varit på soptippen och slängt elementen som var här innan. Eftersom det vvar så varmt idag med så bestämde vi oss för att cykla och fira Isak. Det var riktigt skönt att cykla. Det var roligt att fira honom med och jag tänkte lägga upp några bilder från dagen. Någon bild på Isak fick jag dock inte, han ville bara leka hela tiden.
På bilden ovanför är deras katt Lucy, världens gosigaste katt typ.
Nästa gosiga kisse är Isa. Hon gosade med Malin, Isaks mamma, min kusin.
Denna vet jag inte vad den heter för den är så rädd. Den sprang iväg hela tiden.
Och den gosiga kissen Tufsan (tror jag det var). Jättemysig!
En fin bild på Theo som ser lit halvt borta ut. Han var jättemysig idag och skrek inte så mycket som han brukar göra när jag är med. Fick hålla honom ett bra tag och han ville gosa och var lite busig. Han brukar inte gilla mig och skriker och gråter så fort han får komma till mig.
Mamma ville vara med småbarnen och leka^^

Kommentera här: