Presenter.

Tänkte att jag skulle lägga upp bilder på resten av min presenter som jag fick i torsdags, en sak fins inte med och det var en lott och den har jag redan skrapat^^ Dock var det en nitlott:P
Bilden ovan är då en sko telefon som jag har tjatat om i mer än ett halvår och nu fick jag den :D
Det här är en bild på slevar som jag fick. Allt som kommer på bilderna är från mamma och pappa. Så de här slevarna fick både jag och Linda (fast var sitt paket då) och det tar vi som att hon vill bli av med oss;)
Tycker att det är bra att få sånna här saker nu, för då har man i alla fall lite när man flyttar sen:P
Och för att visa att hon älskar oss ändå så fick vi var sitt hjärta;) Det är så jag gissa att hon menade;) Men jag tycker det va ett fint hjärta, jag älskar ljus med så den är perfekt:D Och en film som jag va med när hon köpte, den är så rolig ^^
På vänstra bilden är ett stort fint kort som stämmer helt rätt;) Det står: Hon är söt! Hon är trevlig! Hon är smart! Hon är kul! Dessutom fyller hon år!
Det roliga var att jag öppnade kuvertet fel, jag öppnade sidan som va klistrad från början^^ Så vi hade lite kul åt att det var öppnat fel och så står det Hon är smart! 500 kronor fick jag med:P
Högra bilden är en konsertbiljett till E.M.D  :D Det ska bli skit kul att få se dem tycker jag^^ Och ett litet kort, och då menar jag verkligen litet:P MEn det är skit fint, det glittrar och rött och rosa och har hjärtan:D
Här ser man inte vad det står med det är en andel på en galopphäst som jag fick av pappa. Han valde det eftersom alla hans hästar ändå galopperar^^ Han är smart ibland ;)
Så det blir kul att se ifall den vinner;)
Och till sist så fick jag ett presentkort på H&M från Linda;) Hon fick samma av mig, så vi bytte egentligen bara pengar:P
Men det var en bra födelsedag!

Puss puss /My

Kommentera här: