Overdrive.

Sitter här just nu och lyssnar på Overdrive med Ola Svensson. Den är bra^^ Har tagit lite kort med mina nya kamera som jag köpte idag, är riktigt nöjd med den, behöver inte direkt någon avanserad nu för jag förstå mig inte på det då^^ Men i alla fall, i morgon kommer det upp bilder för då kmr ju några i släkten så jag få terra dem lite med kort;) 
En positiv sak var att pappa hade ett stativ hemma med! Jag ville nämligen ha ett med, bra när man är ett gäng som ska va med eller ifall man ska ta fina bilder och inte vill skaka, bra om man ska filma med! Så den kom han upp med innan så nu har jag den i mitt rum och jag ska testa den lite mer i morgon. Älskling få offra sej lite så jag kan testa på honom. Pappa fick jag kort på i alla fall, det händer inte ofta^^
Var hos älskling igår med förresten, kul och mysigt:*
I sing now for all of you, with no one hold on to... Hold on - Lazee ft. Neverstore <3

Kommentera här: